رونمایی از کتاب "کریستوفر نولان" و نمایش فیلم "میان ستاره ای"

مراسم رونمایی از کتاب "کریستوفر نولان" روز پنجشنبه 17 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 15 همراه با سخنرانی"سعید عقیقی"، "مازیار فکری ارشاد" و "امیررضا تجویدی" در محل سینما تک موزه‌ هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ مراسم رونمایی از کتاب "کریستوفر نولان" همراه با سخنرانی سعید عقیقی، مازیار فکری ارشاد و امیررضا تجویدی در خصوص سینمای" نولان "روز پنجشنبه  17 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 15  در محل سالن سینما تک موزه‌ هنرهای معاصرتهران برگزار می شود. همچنین در ادامه آخرین اثر کریستوفر نولان با نام "میان‌ستاره‌ای"به مدت 169 دقیقه و به زبان اصلی پخش خواهد شد. 

 این کتاب اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های برداشت بلند(کتاب کارگردانان) است که توسط امیررضا تجویدی از منتقدان سینمایی گردآوری و در دو بخش اصلی تدوین و به همت انتشارات "مهرگان خرد" منتشر شده است .کتاب "کریستوفر نولان" در بخش نخست، به بررسی فیلم‌های این کارگردان بلندآوازه‌ی بریتانیایی پرداخته است و در بخش دوم مقالاتی را گرد آوری کرده است که در آن  سعی شده تا تصویری کامل از جهان فیلمسازی کریستوفر نولان ارائه شود و ضمن نقد و تحلیل وجوه مختلف سینمای نولان، خواننده را در دنیای فیلمسازی او شریک نماید.  

مراسم فوق اولین نشست از سلسله نشست‌های "سینما کتاب" خواهد بود که با همکاری مشترک انتشارات مهرگان خرد و سینما تک موزه هنرهای معاصرتهران برگزار می‌شود. شرکت در این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار