رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: استقبال مردم از نماشگاه بین‌المللی کتاب تهران نوید بخش توجه ویژه به کتاب است.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توفیقی بود که حاصل شد و ما متوجه شدیم که این نمایشگاه در 28مین دوره برگزاری خود به لحاظ کمی‌ و کیفی نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: ناشران ما در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 3000 عنوان کتاب ارائه کرده‌اند و 1500000 عنوان کتاب نیز در بخش بین‌الملل ارائه شده است.

رئیسی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: استقبال از 28مین نمایشگاه ین‌المللی کتاب تهران نوید بخش توجه ویژه و خواص به کتاب بوده و ما برای تشویق نسل جوان به خرید کتاب نیازمند برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی هستیم.

وی سرانه مطالعه کشور را بسیار پایین دانست و افزود: این نقطه ضعف ماست ما باید به سمتی برویم که مردم به سمت مطالعه و کتاب‌خوانی گرایش پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: من امسال کتاب‌هایی در زمینه‌های فقه، مسائل فرهنگی، اجتماعی و هنری از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تهیه کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار