پس از 8 سال تلاش و صبر بعد از ماه مبارک رمضان اولین کنسرت خود را برگزار خواهم کرد.

میثم ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، درخصوص چگونگی شکل‌گیری آلبوم موسیقی "تگرگ" که این روزها در بازار موسیقی عرضه شده گفت: آلبوم "تگرگ" دومین آلبوم من بوده، اما به عقیده خودم آلبوم اول من هست ، زیرا در آلبوم "نبض" به دلیل حضور تهیه کننده آنطور که باید تصرف ذهنی نداشته‌ام ، اما آلبوم "تگرگ" با مدیریت کامل خودم تولید شده است.

وی درخصوص ترانه‌های این آلبوم گفت: تقریباً 80 درصد ترانه‌ها از سروده‌های‌ اين آلبوم از مهرزاد امیر‌خانی بوده و 20 درصد آن از سروده‌های حدیث دهقان است.

"ابراهیمی" درباره خواندن تیتراژ‌های تلویزیونی و مطرح شدن خود چنین گفت: من در سال 84 با خواندن تیتراژ برنامه "خانه فیروزه‌ای" که با اجرای ژیلا صادقی از شبکه 3 سیما پخش می‌شد شناخته شدم و دومین تیتراژ خود را برای برنامه "امروز هنوز تموم نشده" که از شبکه‌ی اول سیما پخش می‌شد خواندم.

وی ادامه داد: کار خود را با خواندن تیتراژ سریال "دردسرهای عظیم" که به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از شبکه 3 سیما پخش شد ادامه دادم و حس خاصی به این کار دارم ، چون مضمون آن در ارتباط با خدا بود و آخرین تیتراژ را نیز برای سریال "سر به راه" که نوروز سال 94 به تهیه کنندگی ایرج محمدی از شبکه‌ی 5 سیما پخش شد خواندم.

این خواننده در ادامه افزود: تیتراژ سریال "دردسرهای عظیم 2" که ماه مبارک رمضان امسال قرار است از شبکه 3 سیما پخش شود را در برنامه کاری خود دارم.

ابراهیمی درخصوص برگزاری کنسرت خود گفت: به امید خدا بعد از ماه مبارک رمضان پس از 8 سال تلاش و صبر اولین کنسرت خود را برگزار خواهم کرد و از تمام علاقه‌مندان می‌خواهم که با حضور گرم خود در این کنسرت لحظات خاطره‌انگیزی را کنار هم سپری کنیم.

وی درخصوص دانلود غیر مجاز آلبوم‌ها نیز گفت: مخاطبان می‌توانند آثار و آلبوم‌های خوانندگان را به عنوان یادگاری خریداری کنند تا زحمات چندین ساله یک هنرمند را با دانلود غیر مجاز هدر ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار