معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از آخرین مهلت ثبت نام شهروندان این منطقه در چهارمین دوره جشنواره شمسه تا پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان در جشنواره شمسه اظهار کرد: جشنواره شمسه به منظور به تصویر در آوردن زوایای مختلف شهر، شهروند و مدیریت شهری از نگاه خلاقانه و هنرمندانه شهروندان تهرانی تدارک دیده شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت برای شرکت در این جشنواره ثبت نام و حداکثر تا 5 اثر را به آن ارسال کنند. 

وی در ادامه تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام در سایت شمسه در جشنواره‌های قرآن، نهج‌البلاغه، دعا و نیایش، فیلم، نمایش و تندرستی، سرود و موسیقی، کاریکاتور، عکس، خوشنویسی، گر افیک و تصویر سازی، شعر وادب شرکت کنند. 

غفوری با بیان این مطلب که شمسه طرح توانمند سازی شهری و ملی محله محور است تصریح کرد: هدف مجموعه جشنواره‌های شمسه شناسایی و فعال سازی استعدادهای جوانان و نوجوانان محلات و در جهت ارتقای سطح فرهنگی محلات است. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ادامه داد: شعار اصلی شمسه چهارم، توانمند سازی کانون‌های محلی است و این جشنواره جریانی اجتماعی و تربیت محور است که در سه حوزه سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی برگزار می‌شود. 

وی در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام، دریافت متن مسابقات هم چنین شرکت در جشنواره شمسه و کسب اطلاعات بیشتر به سرای محله محل سکونت خود مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار