سناتور جمهوری‌خواه این بار "بیل کلینتون" را مورد انتقاد قرار داد و او را به زندانی کردن نسلی از مردان سیاهپوست متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دهیل؛ "رند پال،" سناتور جوان جمهوری‌خواه از ایالت کنتاکی، خانواده "کلینتون" را بار دیگر مورد شدیدترین انتقادات قرار داد. وی "بیل کلینتون،" رئیس جمهور سابق آمریکا، را به وضع قوانین نژادپرستانه متهم کرد که در نتیجه آن نسلی از مردان سیاهپوست به زندان افتادند.

"رند پال" به "هیلاری کلینتون،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 هشدار داد به سادگی از کنار سابقه سیاه همسرش در زمینه عدالت اجتماعی نگذرد زیرا مردم خاطره تلخ آن دوران را فراموش نکرده‌اند. وی همچنین اعلام کرد اگر تصمیم بگیرد شخصا برای حضور در این انتخابات اعلام کاندیداتوری کند، بدون شک تلاش گسترده‌ای علیه "هیلاری کلینتون" در فیلادلفیا به راه می‌اندازد تا این نامزد دموکرات نتواند از بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا رای مثبتی جمع‌آوری کند.

"رند پال" در ادامه افزود: "هیلاری کلینتون" لحن کلام خود را تغییر داده است. او زمانی از طرح "کنترل جرایم خشونت‌آمیز" که بوسیله همسرش در سال 1994 (1373) تصویب شد، حمایت می‌کرد. طرحی که به موجب آن هزاران مرد سیاهپوست بدون ارتکاب جرایم سنگینی، سالها روانه زندان شدند. این روزها مردم از عدالت اجتماعی سخن می‌گویند و "هیلاری کلینتون" نیز برای جلب رضایت آنها درباره همین مطالب صحبت می‌کند. قصد دارم از او بپرسم چه برنامه‌ای برای اقشار کم‌درآمد جامعه در‌نظر گرفته‌ای؟

"رند پال" پیش از این نیز انتقادات تندی از "هیلاری کلینتون" مطرح کرده بود. در ماجرای حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی، سناتور کنتاکی اعلام کرد: اگر من رئیس جمهور بودم، "کلینتون" را از سمت وزارت امور خارجه برکنار می‌کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار