مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: جلساتی برگزار شده برای اجرای مجدد کنسرت‌های پاپ در برج میلاد که امیدوارم موفقیت آمیز باشد.

وعده‌ی پیروز ارجمند برای برگزاری مجدد کنسرت‌های پاپ در برج میلادپیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری مجدد کنسرت‌های پاپ در برج میلاد گفت: جلساتی در این مورد برگزار کرده‌ایم و امیدواریم با مدیریت محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری با نگاه خوب و مبتنی بر جنبه‌های کارکردی و مبارزه با هنجارهای اجتماعی، از موسیقی با یک نگاه عمیق و جامعه شناسانه استفاده کنند.

وی افزود: برگزاری کنسرت پاپ در برج میلاد در سال‌های گذشته به دلایلی متوقف شد و مدیران قبلی نیز تلاشی برای برگزاری مجدد کنسرت‌ها نکرده‌اند.

ارجمند اظهار داشت: سالن برج میلاد استانداردهای لازم را دارد و زیرساخت‌های این سالن به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند هم شرایط خوب برای رضایت‌مندی علاقه‌مندان به موسیقی از جمله خوانندگان پاپ و مهم‌تر از آن رضایت‌مندی طرفداران موسیقی را محیا کند، جلساتی برگزار شده و مدیریت برج میلاد نیز علاقه‌مند هستند که با یک شیوه مناسب، نظارت و مسئولیت‌پذیری برای برگزاری کنسرت‌ها و تنظیم شیوه‌ نامه‌ای خوب آماده و علاقه‌مند به برگزاری کنسرت هستند.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در فرهنگسرای بهمن و خاوران نیز با حضور رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری شرایط برگزاری چنین کنسرت‌هایی را داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار