مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی گفت : اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم در استان آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛جلیل صریحی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر افزود: همت مسئولان استان آذربایجان شرقی اتمام پروژه های نیمه تمام است که در این راستا با اختصاص اعتبارات لازم در صدد تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه اختصاص اعتبارات برای شهرستان ها بر اساس هسته های کلیدی سند تدبیر توسعه هر شهرستان خواهد بود، گفت: از مسئولان شهرستان های استان انتظار داریم با برنامه ریزی های مناسب در جهت عملیاتی کردن هسته های کلیدی اقدام کنند تا از اختصاص اعتبارات در اسرع وقت بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی، گفت: اختصاص اعتبارت لازم برای پروژه های مختلف از جمله بزرگراه تبریز – بازرگان، راه آهن میانه – تبریز و به خصوص بزرگراه اهر – تبریز از دستاوردهای این سفر است که امیدواریم با اتمام آن ها شاهد رشد و شکوفایی استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی با بیان اینکه اتمام بزرگراه  اهر – تبریز یکی از هسته های کلیدی سند تدبیر توسعه شهرستان اهر است که خوشبختانه در سفر اخیر ریاست جمهوری اعتبار لازم به آن اختصاص یافت گفت: امیدواریم با اتمام این بزرگراه نه تنها مردم شهرستان اهر بلکه مردم شهرستان های دیگر که در این مسیر به مرکز استان رفت و آمد می کنند بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی‌گفت: اعتبارات امسال تملک دارایی های سرمایه ای استان آذربایجان شرقی، 216 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

صریحی گفت: خوشبختانه اعتبارات امسال شهرستان اهر افزایش یافته است که اتمام پروژه های نیمه تمام از الویت های  مهم در این شهرستان است.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.