مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور گفت: همایش نان از سفره تا مزرعه با حضور برندهای برتر شمالغرب کشور و نیز نمایندگان کارخانه جات برتر کشوری در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ علی شامی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اولین همایش نان ، نانوا، نانوایی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برنامه‌های هماهنگی این جشنواره اظهار داشت: برنامه‌های مقدماتی این جشنواره از چند ماه قبل و با توجه به اینکه این جشنواره با حضور استانهای همجوار برگزار خواهد شد ،در حال انجام است و  تلاش شده  تا برنامه آبرومندی در این زمینه برگزار شود.
شامی‌نژاد افزود: این جشنواره در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و همراه  با برنامه های فرهنگی و هنری خواهد بود و در زمینه تبلیغاتی نیز با همراهی گروه های تخصصی فرهنگی و تبلیغاتی  اقدام شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 گفت: همایش نان از سفره تا مزرعه با حضور برندهای برتر شمالغرب کشور و نیز نمایندگان کارخانه جات برتر کشوری در تبریز  برگزارمی شود.
وی افزود: تهیه سرودهای تبلیغاتی، نماهنگ و نیز اقدامات هماهنگی انجام شده تا بر امر تبلیغی و همراهی مردم اقدامات مناسب صورت گیرد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 با اشاره به حضور کارخانجات نان و آرد برجسته و موفق در شمال‌غرب کشور تصریح کرد: در این همایش از این کارخانجات که در استانهای اردبیل ، آذربایجان غربی و زنجان مستقر هستند برای حضور در همایش دعوت به عمل بیاید.
وی خاطرنشان کرد: از توانمندی‌های نان و آرد استان نیز به صورت گسترده در این همایش استفاده خواهیم کرد و تلاش می‌شود تا پخت نان مستقیم و نیز آزمایشگاه های تعیین کیفیت نان در نمایشگاه مستقر شود.
شامی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر آزمایشگاه‌های مجهزی در استان وجود دارد که کیفیت نان و آرد تولیدی را تعیین می‌کند و تلاش می‌شود تا حد ممکن تجهیزات آزمایشگاهی در محل نمایشگاه و در برابر چشمان مردم کیفیت این محصولات را آزمایش کنند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه 8  گفت: در زمینه توجه مردم به حقوق خود در زمینه نان و پخت باکیفیت آن باید حساس سازی شود تا مردم نیز از حقوق خود با خبر باشند.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.