فرمانده انتظامي استان فارس در همايش شوراي هماهنگي ايثارگران این استان گفت: بيشترين سرمايه گذاري در امنيت كشور را خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" در اين همايش كه به ميزباني فرماندهي انتظامي انتظامي استان فارس و در ستاد انتظامي اين استان برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: شهدا با خون پاك خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را آبياري كردند.

وي در ادامه به رشادت هاي كاركنان نيروي انتظامي در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راه ايجاد امنيت مردم در كشورمان اشاره كرد و گفت: در دوران دفاع مقدس مجموعه هاي كميته انقلاب اسلامي،‌شهرباني و ژاندارمري در قالب لشكر "روح الله"، تيپ "ايثار" و ... شهداي زيادي را تقديم کردند و پس از دوران دفاع مقدس نيروي انتظامي شهدا، جانبازان و ايثارگران زيادي را در راه ايجاد امنيت مردم عزيزمان تقديم كرد و باب شهادت در اين نيرو همچنان باز است.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: اگر امروز كشور ما در منطقه از امنيت بالايي برخوردار و از تعرضات استكبار جهاني مصون مانده است، به بركت خون شهدا و رشادت هاي جانبازان و ايثارگران است و خانواده هاي معظم اين عزيزان بيشترين نقش را در ايجاد امنيت كشورمان داشته و دلجويي از اين عزيزان از مصاديق عيني و بارز امنيت است.

وي با بيان اينكه خدمت به خانواده هاي معظم شهدا يك توفيق الهي است، تصريح كرد: پيگيري و رسيدگي به امورات بيش از دو هزار خانواده شهيد، جانباز و ايثارگر نيروي انتظامي در استان فارس از اولويت هاي پليس اين استان است و در اين راستا ديدار هفتگي مسئولان انتظامي استان با خانواد هاي اين عزيزان و پاسخگويي به آنها در دفتر نظارت همگاني دوشنبه هر هفته انجام مي شود و در استخدام ناجا نيز اولويت با فرزندان شهدا،‌جانبازان و ايثارگران است.

در ادامه رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس نيز در سخناني رسيدگي به امورات فرهنگي، معيشتي و معاضدت قضايي براي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران را از مهمترين وظايف اين سازمان دانست.

"رجبعلي راهي" ادامه داد: از بين اين اهداف مسئله فرهنگي مهمترين هدف است و اعتلاي معرفت و توانمندي، ارتقاء احساس منزلت و خود باوري، افزايش شناخت فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به جامعه از جمله اهداف فرهنگي است كه دنبال مي شود.

وي بيان كرد: از نتايج برگزاري اين گونه همايش ها مي بايست ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هم در خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و هم در بين اقشار مختلف جامعه باشد تا از اين طريق ضمن پاسداشت شهدا و ايثارگران، حرمت خانواده هاي معظم آنان به عنوان ميراث گرانبهاي شهدا و ايثارگران در جامعه حفظ شود.





انتهای پیام/  ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.