بروزرسانی و تکمیل سایت های کشاورزی پایدار

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران گفت:سایت های کشاورزی پایداربا بررسی تکنیک های موجود در سایت های منتخب کشاورزی پایدار به صورت پیوسته و مستمر بروزرسانی و تکمیل می شود.

به گزارش حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست محسن سلیمانی، مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران بااشاره به بروزرسانی شدن طرح کشاورزی پایداراظهارکرد: طرح کشاورزی پایدار و تکنیک های مورد استفاده در آن با هدف بررسی فنی تکنیک های مورد استفاده در سایت های کشاورزی پایدار، به طور پیوسته و مستمر در حال بروزرسانی و تکمیل است.

وی ادامه داد: این برنامه برای مسئولان شرکت های فنی مهندسی مجری این طرح در شهرستان ها فرصتی فراهم کرد تا مسائل و نکات فنی خود را به طور مستقیم با متخصصان در این زمینه مطرح کنند.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران تصریح کرد:در نشست مشورتی که میان اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی و اعضای گروه راهبری فنی و اجرایی استانی شکل گرفت، درباره تکنیک های مورد استفاده در این حوزه بحث شد و شرکت کنندگان در این نشست پیشنهاداتی را جهت بهبود روش های مورد استفاده ارائه کردند.

سلیمانی افزود:امیدواریم یتوانیم طرح حفاظت از تالاب های ایران را، با بازخورد فنی تکنیک های کشاورزی پایدار به طور مؤثری اجرا کنیم تا آب صرفه جویی شده در این بخش بتواند برای کمک به نجات و احیاء دریاچه ارومیه استفاده شود.

وی درپایان گفت:اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی از سایت های منتخب کشاورزی پایدار، شهرستان های میاندوآب، مهاباد، نقده، ارومیه و سلماس بازدید کردند و  نتایج و تجربیات خود را در یک نشست مشورتی- فنی با اعضای گروه راهبری فنی و اجرایی استان آذربایجان غربی به بحث و بررسی گذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار