معاون آموزش متوسطه با اشاره به روند پیگیری پروژه مهر در تابستان با جدیت هرچه تمام تر ادامه داد: بیش از 100 هزار مدرسه در کشور برای اول مهر آماده سازی می شوند.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیگیری روند پروژه مهر اظهار کرد: برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت‌ها برای بازگشایی مدارس در اول مهر از جمله اهداف پروژه مهر است که این اقدام در تابستان تشکیل می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت شروع سال تحصیلی و شرایط ویژه آن در سطح استان، منطقه و مدرسه این طرح پیگیری و عملیاتی می شود.

رئیس ستاد پروژه مهر با تاکید بر اینکه تشکیل کار گروه‌های تخصصی برای تامین کارگاه فضا و تجهیزات در این زمینه مطرح کرد: آماده کردن فضاهایی که قرار است برای مهر آماده شوند نیز از دیگر وظایف این کمیته‌هاست که این طرح چند سالی است با همکاری بسیج دانش آموزی تحت عنوان طرح هجرت صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در  خصوص اینکه بر آیند این طرح چگونه است، افزود: آماده سازی فضاهای ورزشی، بهداشتی و آموزشی مدارس از جمله شاخص های موجود  در این طرح است که برای تحقق آن زیر ساخت‌های فراوانی ایجاد کرده‌ام.

وی در پایان ادامه داد: این دستورالعمل‌ها اکنون در اختیار استانها قرار دارند و برای سال تحصیلی جدید در بیش از 100 هزار مدرسه اجرایی می‌شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.