مدیر کل امور اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان محور برنامه های اوقات فراغت تابستان است و این برنامه ها در قالب مشخص برگزار می شود

اداره کل ورزش و جوانان محور برنامه های اوقات فراغت تابستان است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حسن استوار آذر امروز در  نشست جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی تبریز با بیان اینکه آموزش و پرورش به جهت سرمایه های انسانی مورد قبول مردمی هستند گفت: بر اساس باور مردم آموزش و پرورش در الویت آموزشی قرار دارد و باید بر اساس این باور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه برنامه های اوقات فراغت نیز باید با توجه به اولویتها وظرفیتهای موجود حرکت کنیم که در این میان آموزش و پرورش از جایگاه خوبی برخوردار است و اداره کل ورزش و جوانان استان محور برنامه های اوقات فراغت تابستان است.

مدیر کل امور اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر فعالیت سامانه منسجم در زمینه اوقات فراغت گفت: امیدواریم برنامه های هماهنگ در زمینه اوقات فراغت قبل از تابستان شکل گیرد تا بتوانیم برنامه ها را به موقع اجرایی کنیم.

 بیرامی ، عضو شورای آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در زمینه آموزش تابستانی نیازمند برنامه ریزی هستیم گفت: تازمانی که آموزش های تابستانی مانند کلاسهای مختلف کامپیوتری ساماندهی نشود برنامه ریزی برای اوقات فراغت چندان موثر نخواهد بود.

وی خواستار بررسی توزیع برخورداری از آموزش های استعداد درخشان شد در جامعه شد و گفت: تعلق گرفتن آموزش استعدادهای درخشان به گروه های خاص قابل قبول نیست و باید رصدگری دراین زمینه صورت گیرد.

بیرامی با بیان اینکه آموزشهای متفرقه در تابستان بر سلامت روانی دانش آموزان تاثیر می گذارد ، یادآور شد: در راستای ارتقای برنامه های اوقات فراغت نیازمند ساماندهی در این برنامه های جنبی آموزشی هستیم.

رضا ملکی ، عضو شورای آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با انتقاد از عدم برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش در استان گفت: برگزاری اولین جلسه در ماه چهارم سال قابل قبول نیست چرا که بسیاری از برنامه ریزیهای لازم از جمله اوقات فراغت قبل از این باید انجام می شد.

وی خواستار تشکیل کمیته های تخصصی شورای آموزش و پرورش شد و گفت: این کمیته ها می توانند برنامه های لازم را بررسی و به شورای آموزش و پرورش برای تصویب و بررسی نهایی منتقل کنند.

انتهای پیام/د 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.