معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح مفتاح الجنه به مناسبت ماه رمضان در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛  به نقل از روابط عمومی ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح مفتاح‌الجنه است که در قالب بازدید از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و با حضور خیرین و مسئولان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اجرای طرح مفتاح‌الجنه با استقبال خوبی از سوی خیرین و مسئولان مواجه شد، افزود: در این مدت 398 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

حسنلو با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مفتاح‌الجنه کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها است، ادامه داد: آشنایی مسئولان با مشکلات نیازمندان، حفظ عزت مددجویان و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشارکت خیرین و مسئولان از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح مفتاح الجنه افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در راستای احیای سنت های حسنه تلاش می کند و با اجرای این طرح زمینه الفت و دوستی بین محرومان و مسوولان را ایجاد کرده و از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان را حل می کند.

وی بااشاره به اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه خیرین و مسئولان نسبت به بازدید از خانوادههای نیازمند اقدام می کنند، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می شود این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، این است که مسوولان با شنیدن مشکلات محرومان به صورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به حل آنها اقدام می کنند.

حسنلو بااشاره به برخی از اهداف اجرای این طرح افزود: احیای ارزش های دینی در راستای همنشینی با فقرا و نیازمندان، تکریم فقرا و محرومان، ایجاد زمینه همنشینی و مصاحبت مسوولان با خانواده های نیازمند و ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین تبلیغ و ترویج سیره ائمه معصومان (ع)، تقویت روابط عاطفی با خانواده های محروم به ویژه فرزندان خانواده و استفاده از نظرات ارزشمند حامیان، خیرین و مسوولان در ارایه خدمات به نیازمندان رااز دیگر اهداف اجرای طرح حسنه مفتاح الجنه برشمرد.

وی گفت: خوشبختانه استقبال حامیان و خیرین از اجرای این طرح مطلوب است و در طول سال شاهد حضور این افراد در منازل مسکونی مددجویان برای دلجویی و همچنین حل مشکلات آنها هستیم، ولی در ماه مبارک رمضان طرح مذکور به صورت ویژه اجرا می شود.


انتهای پیام/گ




برچسب ها: طرح ، مفتاح الجنه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.