وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که در خلال جنگ اخیر این رژیم بر علیه فلسطینی‌ها در غزه از سوی ایران مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، رژیم صهیونیستی در حوزه مجازی و فعالیت‌های الکترونیکی از پیشرفته ترین رژیم‌های جهان محسوب می‌شود، این رژیم تاکنون توانسته است عملیات‌های مخربی را علیه دشمنانش در این فضا اجرایی نماید.

 ویروس موسوم به استاکس نت جهت تخریب برنامه‌های هسته‌ای کشورمان از جمله اقدامات سایبری صهیونیست‌ها در این فضا است، با این حال این رژیم خود نیز گاها در برخورد با حملات سایبری ناتوان رفتار کرده است.

به گزارش هاآرتص موشه یعلون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اخیرا و در خلال یکی از اظهاراتش اعتراف کرده که اسرائیل نیازمند ترمیم دفاع سایبری خود است چرا که گاها مورد حمله از سوی دشمنانش قرار می‌گیرد.


ما حریف حملات سایبری ایران نمی شویم


یعلون اعتراف کرده که در خلال جنگ اخیر در غزه که تابستان سال گذشته صورت گرفت، حملات الکترونیکی و سایبری وسیعی از سوی ایران علیه اسرائیل ترتیب داده شده است، یعلون اما به میزان خسارات این امر اشاره نکرده است.

هاآرتص مدعی شده ؛ شدت حملات سایبری بر علیه اسرائیل به وضوح در زمان حملات این رژیم بر علیه فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد. در یکی از این حملات بسیاری از پایگاه‌های مهم تعطیل شدند و سامانه های بانکی، وزارتخانه‌ها و شرکت‌های هواپیمائی با خطر مواجه شدند. 

یعلون در اظهاراتش ضمن تاکید بر دشوار بودن مقابله با حملات الکترونیکی بر ضرورت ترمیم دفاع سایبری اسرائیل تاکید نموده است.

وزیر دفاع اسرائیل اظهار داشت: برای رصد اقدامات دشمنان اسرائیل در فضای مجازی برای مقابله با اقدامات فرامرزی نیازمند به اطلاعات دقیق امنیتی است.

گفتنی است؛ اسرائیل مدت‌هاست که در راستای مقابله با حملات سایبری اقدامات را صورت داده است. در همین راستا ژنرال گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش اسرائیل اعلام کرد سلاح جدیدی موسوم به «سایبر» برای حمایت از اطلاعات نظامی الکترونیکی ساخته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.