در پی حمله 2 مهاجم حامل پرچم داعش به کارخانه‌ای در فرانسه، دستکم یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

حمله مهاجمان حامل پرچم داعش به کارخانه‌ای در فرانسه/ در این حمله شماری کشته و زخمی شدن شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی حمله یک مرد حامل پرچم داعش به کارخانه ای در شهر لیون فرانسه، یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند. 

در پی این حمله، صدای انفجار از داخل کارخانه به گوش رسید. 

پلیس فرانسه از کشف یک جسد بدون سر در این کارخانه خبر داد.منابع‌ آگاه اعلام کردند سر قطع شده‌ای که بر روی آن نوشته هایی به زبان عربی وجود داشت، درحالی که به یکی از نرده های نزدیک کارخانه منطقه لیون، متصل شده بود، کشف شد.

یک منبع نزدیک به پرونده اعلام کرد عامل احتمالی این حمله درحالی که پرچم اسلامی در دست داشت وارد کارخانه شد و چندین کپسول گاز را منفجر کرد.

بر اساس گزارش‌ها، فردی که در این حمله دست داشت، بازداشت شد. 


مظنونی که دستگیر شده، از سوی سرویس‌های اطلاعاتی شناسایی شده است.

در همین حال شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: دولت فرانسه در پی حمله صبح امروز، تدابیر امنیتی را در همه مناطق حساس در شهر لیون تشدید کرد.

در پی این حادثه،  "فرانسوا اولاند،" رئیس جمهور فرانسه، سفر خود به بروکسل برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه اروپا را کوتاه کرد و به پاریس بازگشته است. 



در حال تکمیل......
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۱:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۴
داعش در غرب آفریده شده وهرگز گزندی به آمریکا اسرائیل وعربستان نخواهد زد این فیلمها برای انحراف افکار عمومی می باشد تا به ارتباط بین داعش وغرب پی نبرند
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۶:۴۰ ۰۵ تير ۱۳۹۴
خدا را هزاران هزار مرتبه شکر.بدبختا با یک انفجار دنبال تدابیر امنیتی شدید رفتین و ملت مظلوم و بیدفاع عراق و سوریه دارند چوب دفاع شما از همین داعش را می خورند.به امید خدا سراسر اروپا جولان گاه داعش خواهد شد.اونوقت یکی از حامیان سرسخت داعش من خواهم بود.
آخرین اخبار