واحد صنعتي پليمر بافت بابل در شهرك صنعتي بندپي بابل افتتاح شد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، محمدپور در این افتتاحیه ضمن تقدیر از شافی مدیرعامل واحد صنعتی پلیمر بافت بابل گفت : ما باید تلاش کنیم وضعیت اقتصادی‌، اشتغال و معیشت مردم بهبود پیدا کند که این مهم با دست در دست هم قراردادن بخشهای خصوصی و دولتی امکان پذیر می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، تولید را امری مهم دانست و افزود : انسانی که شغل داشته باشد ، آرامش روان داشته باشد دستش در جیب خودش باشد ، طبیعتاً به سلامت خود هم می رسد ، از این رو بدهکارهای اجتماعی کاهش یافته و جامعه به رشد و شکوفایی و بالندگی دست می یابد.

محمدپور اظهار کرد : من به تولیدات ارزشمندی که شرکت پلیمر بافت دارد ، افتخار می کنم که با دستان پر توان کارگران و زحمتکشان این مجموعه انجام می شود .

وي نگاه تولید را صادرات محور دانست و گفت : ما میتوانیم محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی همچون پلیمر بافت را به کشورهای همسایه صادر کنیم .

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي مازندران نيز در حاشيه اين مراسم گفت : صنعت و توليدات صنعتي نقش مهمي در توليد ملي و رشد اقتصادي جامعه دارند .

كامران علي پور اظهار داشت : توليدات كالاي داخلي علاوه بر افزايش توليد موجب اشتغالزايي و رفع بيكاري، ايجاد فرصتهاي شغلي جديد و بهبود وضعيت جامعه خواهد شد .

وي تأكيد كرد : توليدات داخلي علاوه بر تأمين نياز داخلي، با صادر نمودن محصولات و استفاده بهينه از منابع توليدي، شاهد رشد اقتصادي خواهيم بود .

انتهای پیام/ز
برچسب ها: افتتاح ، شهرک ، افتخار ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.