رييس اداره قرآن و عترت مديريت تعالي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي شيراز اسامي برگزيدگان بيستمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عطااله اميدواري در این خصوص افزود : اعلام اسامي منتخبان در بخش كتبي بر اساس سهميه اختصاص يافته به دانشگاه از طرف وزارت بهداشت و متناسب با تعداد شركت كنندگان در هر رشته است كه در اين رابطه در آینده به راه يافتگان به مرحله كشوري اطلاع رساني خواهد شد.

رييس اداره قرآن و عترت مديريت تعالي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي شيراز ادامه داد: از آنجا كه برگزاري چنين مسابقات و رقابت هايي مي تواند روح قرآن و آموزه هاي ناب ديني را در سطح جامعه مسلط و مستقر کند و استقرار چنين روحيه های قرآني قادر است تا هر جمع و جامعه اي را تبديل به مجموعه اي مطلوب و اخلاق مدار كند، اين اداره تصميم دارد تا در طول سال و به صورت مستمر برنامه هاي رقابتي قرآن و عترت را در سطوح كاركنان، اساتيد و دانشجويان دانشگاه برگزار کند.

اين مقام فرهنگي دانشگاه افزود: مرحله كشوري مسابقات كتبي رشته هاي قرآني و بخش ويژه كتبي 4 مرداد و مسابقات كتبي عترت(ع) 5 مرداد است و لازم است منتخبين گرامي جهت دريافت منابع كتبي مسابقات مرحله كشوري به سايت معاونت فرهنگي دانشگاه مراجعه کند.

اميدواري گفت: مراسم تقدير از تمام برگزيدگان بخش هاي شفاهي و كتبي اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه، با توجه به پايان سال تحصيلي و عدم حضور دانشجويان در محيط آموزشي، در مهر ماه آينده برگزار خواهد شد.

وي در رابطه با اعلام زمان برگزاري مرحله كشوري مسابقات قرآني اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت محدوده زماني برگزاري مرحله كشوري رشته هاي شفاهي مسابقات، در نيمه اول شهريور ماه خواهد بود .

اميدواري با اشاره به اين موضوع كه اسامي منتخبين هر رشته از مسابقات، متناسب با تعداد شركت كنندگان در آن رشته است، گفت: شركت كنندگان در اين مسابقات، برای كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به وب سايت معاونت فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه مراجعه کرده و يا با شماره تلفن هاي 07132122651 و 07132122656 تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.