معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از برگزاري اولين جشنواره فليم پليس با موضوع نگاه مردم و هنرمندان به آسيب هاي اجتماعي استان خبر داد.

اولين جشنواره فيلم پليس در اصفهان برگزار مي شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، سرهنگ" جهانگير كريمي" در حاشيه اولين جلسه شوراي سياستگذاري جشنواره استاني فيلم پليس گفت: نيروي انتظامي براي برقراري امنيت و آرامش و پيشگيري از جرم و آسيب هاي اجتماعي نيازمند مشاركت همه بخش ها و حوزه هاي مختلف جامعه است كه يكي از اين بخش ها حوزه سينما است.

اين مقام مسئول عنوان كرد: نيروي انتظامي با رويكرد اجتماعي خود در يك دهه گذشته سرمايه گذاري خوبي در زمينه فيلم و سريال و پويانمايي كرده تا با مشاركت هنرمندان سينما و تلويزيون بتواند قدم هاي خوبي در زمينه پيشگيري از اسيب هاي اجتماعي و برقراري امنيت و آرامش بيشتر در جامعه از طريق زبان هنر بردارد.

سرهنگ كريمي در ادامه از برگزاري اولين جشنواره استاني فيلم پليس در اصفهان خبر داد و گفت: در همين راستا معاونت اجتماعي نيروي انتظامي استان بنا دارد تا با همكاري و مشاركت حوزه هنري و انجمن سينماگران جوان و صدا و سيماي مركز اصفهان و ساير اولين جشنواره فيلم كوتاه پليس را برگزار كند.

اين مقام انتظامي موضوعات شركت در اين جشنواره را ، اعتياد به مواد مخدر، مخاطرات شبكه هاي اجتماعي مجازي، نزاع و درگيري ، انواع سرقت، مشروبات الكلي، چهارشنبه آخر سال، بد پوششي، بدعت هاي عزاداري در ماه محرم، ترافيك و تخلفات راهنمايي و رانندگي با اولويت تخلفات موتورسيكلت، تهديدات ماهواره و فضاي مجازي و اختلافات خانوادگي عنوان كرد.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را كمك به كاهش جرايم عمومي با به تصوير كشيدن آسيب هاي اجتماعي از نگاه هنر، اهميت حضور پليس در سطح شهر و حوزه برون شهري، حفظ و گسترش تعامل پليس با مردم و هنرمندان از طريق رسانه هاي تصويري و استفاده از هنر در توليد محتواي آموزشي جهت فرهنگ سازي عمومي و پيشگيري از جرائم و آسيب هاي اجتماعي عنوان كرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان آخرين مهلت ارسال آثار را 30 آبان و زمان برگزاري جشنواره را ششم تا هشتم دي ماه سال جاري عنوان كرد و گفت: اميدواريم اين جشنواره مقدمه اي باشد براي همدلي و همفكري بيشتر پليس و اصحاب هنر سينما به منظور اثر گذاري بهتر در جامعه و تلنگري باشد براي كساني كه آسيب ها و تهديدات اجتماعي را جدي نگرفتند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.