سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هیچ تضمینی برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران وجود ندارد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هیچ تضمینی برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که گفتگوها با ایران این هفته منجر به توافق شود. در حالی که جان کری وزیر خارجه آمریکا امیدوار است تا پیش از هفتم ژوئیه (فردا) به توافق برسد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید تصمیم های بسیار دشوار هنوز گرفته نشده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت جان کری روز گذشته بسیار روشن صحبت کرد و گفت قصد دارند این هفته به شدت تلاش کنند و اگر تصمیم های دشوار گرفته شود و اگر بتوانند درباره مسایل مهم به توافق برسند ما می توانیم این هفته به توافق نهایی برسیم با این حال هیچ تضمینی در این باره وجود ندارد. کربی گفت هنوز کارهای زیادی هم در سطح سیاسی و هم در سطح فنی باقی مانده است.

کربی گفت برخی از نکات باقی مانده دسترسی به سایت های هسته ای و نیز برطرف کردن ابعاد احتمالی نظامی در فعالیت های گذشته ایران است. وی همچنین تصریح کرد جان کری در صورتی که از آنچه در مذاکرات ارائه می شود ناراضی باشد مذاکرات را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار