مسئول امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باید توطئه غربی‌ها برای به حاشیه راندن موضوع فلسطین و جنایت‌های اسرائیل را خنثی کند، گفت: راهپیمایی روز قدس باید بیانگر این حقیقت باشد که موضوع فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط حساس فعلی اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس باید بیانگر این حقیقت باشد که موضوع فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نقش اسرائیل و آمریکا در فشار بر مردم فلسطین و جلوگیری از بازسازی خانه‌های تخریب شده در جنگ 51 روزه همچنان پررنگ است، گفت: آنها به دنبال نسل‌کشی در سرزمین‌ فلسطین هستند، همچنین طی یکی دو سال اخیر استراتژی غربی‌ها و اسرائیل این بوده که با تأسیس و فعال سازی گروهک تروریستی داعش در کشورهای منطقه و به ویژه کشورهای حوزه مقاومت تلاش کنند تا موضوع فلسطین به حاشیه کشیده شود.

مسئول امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس باید توطئه غربی‌ها برای به حاشیه راندن موضوع فلسطین و جنایت‌های اسرائیل را خنثی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار