مینی سریال «نیاز» با حساسیت‌ها و انتخاب‌های صحیح سهیلی‌زاده همراه بوده است.

پوراندخت مهیمن بازیگر مینی سریال «نیاز» در خصوص نقش خود در این مجموعه با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این کار نقش مادر پندار اکبری به نام سیما و همسر آرش تاج را بازی کردم. سیما با توجه به شناختی که از پسرش داشته، مسائلی که در رابطه با او پیش آمده را پیگیری می‌کند. مادری که با یکسری مسائل پیش آمده مخالفت‌های درستی داشته، چرا که حق با اوست و در پی ثابت کردن آن‌ها است.

وی نقطه قوت سریال «نیاز» بیان کرد: انتخاب‌های صحیح آقای سهیلی‌زاده و حساسیت‌های که دارند از نقاط قوت این کار است. سریال‌هایی که در این سال‌ها از او شاهد بودیم، نشانگر این است که وی رابطه بین سریال و بیننده را خوب می‌شناسد. با توجه به اینکه کمی زمان محدود بوده اما آقای سهیلی‌زاده از حساسیت‌ها کم نکردند.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» بیان کرد: آقای سهیلی‌زاده چندین بار با من تماس گرفته بودند که متأسفانه هر بار مشغول به کار بودم و موفق به همکاری با او نشدم. اما این بار قسمت بود و من خیلی خوشحالم. او انسانی است که با حساسیت کار می‌کند. سر ضبط این کار با زبان روزه‌ام بارویی گشاده به اعضای گروه روحیه می‌دادند و من از این بابت بسیار خوشحالم.

وی در خصوص کارهای ساخته شده در سریال‌های اخیر عنوان کرد: به هنگام تماشای کارها زحمات کشیده شده را می‌دانم. وقتی خود آدم مشغول به کار است سختی‌های کار در هر پلان را احساس کرده و به تمام مشکلات کار واقف است. اما در حال حاضر کیفیت در کارها کمی کمرنگ شده است. امیدوارم به سال‌های قبل که کارها از کیفیت بالاتری برخوردار بودند برگردیم، چرا که قصه‌های آن زمان کشش داشتند و حال و هوای ماه رمضان و مناسبت‌ها در آن دیده می‌شود. اگر هم اکنون سریالی برای مناسبتی خاص مانند ماه رمضان ساخته می‌شود، باید دارای اشارات باشد.

مهیمن اظهار داشت: از اینکه با تلویزیون همکاری دارم بسیار خوشحالم، به این دلیل که در تلویزیون به نوعی خانواده من محسوب می‌شود. به تلویزیون حساسیت ویژه‌ای دارم زیرا سال‌هاست که در آن‌ کار می‌کنم. بنابراین انتظار دارم که کارها در آن با کیفیت باشند.

وی در پایان گفت: همیشه و در همه مصاحبه‌ها برای مردم و انسان‌ها آرزوی آرامش داشته و دعای ویژه من در این ماه و شب‌های قدر سلامتی و آرامش برای همه مردم است. امیدوارم خداوند بعد از تمام مردم، نظر لطفی به من و خانواده‌ام داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار