دبیر کل نیروهای خط امام گفت: این که چند میلیون انسان در تهران یا در هر جای دیگر بگویند که فردی دارای صلاحیت است اما چند نفر دور هم بنشینند و بگویند فلان آقا خوب نیست، این مسئله مغایر مفهوم مردم سالاری است.

رای مردم حق الناس است/ در انتخابات مجلس احزاب همه کاره هستند/ صداقت در جامعه ما متناسب با یک جامعه عقب افتاده نیز نیستبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "سید هادی خامنه‌ای" دبیر کل نیروهای خط امام در ضیافت افطاری حزب اسلامی کار با اشاره به تعریف اصلاح طلبی اظهار داشت: اصلاح طلبی معنای بازگشت به دوران طلایی انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: اگر از همان روز اول مسئولین خود را به اجرای قانون مقید می کردند، اوضاع به شکل امروز در نمی آمد و متاسفانه همواره کسانی بوده اند که قصد دور زدن قانون را داشته اند.
 
وی با اشاره به ضرورت صداقت و راستگویی در جامعه گفت: راستگویی شرط اساسی انقلاب اسلامی است و ما در پی پیامدهای آن هستیم. صداقت در جامعه ما نه تنها متناسب با یک جامعه اسلامی بلکه متناسب با یک جامعه عقب افتاده نیز نمی باشد.
 
وی با بیان این که ما باید چراغ به دست بگیریم و به دنبال صداقت باشیم افزود: متاسفانه دولتی بر سر کار آمد که به دولت دروغگویان معروف شد و امروز شاهد هستیم که یکایک دروغ های آن دولت در حال رو شدن است.  
 
سید هادی خامنه ای در ادامه با تاکید براینکه هر کسی که پا به دایره خدمت می گذارد باید دلسوز باشد تصریح کرد: هر کسی که تناسبی با یک مسئولیت ندارد خودش بیاید و به این موضوع اعتراف کند نباید برای اشغال مقاصد مختلف، علیه یکدیگر دروغ بگوییم.  
 
دبیر کل نیروهای خط امام در بخش دیگری از اظهارات خود به تبیین مردم سالاری پرداخت و در همین باره ابراز داشت: باید به رای مردم احترام گذاشت. رای مردم صرفا به صندوق های رای محدود نمی شود و از هنگامی که احزاب مختلف افراد شایسته خود را معرفی و شورای نگهبان صلاحیت ها را مورد بررسی قرار می دهد، این احترام باید وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: این که چند میلیون انسان در تهران یا در هر جای دیگر بگویند که فردی دارای صلاحیت است اما چند نفر  دور هم بنشینند و بگویند فلان آقا خوب نیست، این مسئله مغایر مفهوم مردم سالاری است. 

خامنه ای تاکید کرد: این که گفته می شود رای حق الناس است باید همه مراحل را در بر بگیرد.
 
دبیر کل نیروهای خط امام در بخش دیگری از اظهارات خود با عنوان این مطلب که افرادی همانند بنی صدر همواره علیه احزاب شعار می دادند خاطر نشان کرد: احزاب نمایندگان واقعی مردم هستند. متاسفانه امروز تشکیلاتی که مردم را نمایندگی کند را نداریم.
 
وی خاطر نشان کرد: باید به احزاب اهمیت داد چرا که در انتخابات پیش روی مجلس احزاب همه کاره هستند.  
 
سید هادی خامنه ای در پایان گفت: افرادی که برای نمایندگی مجلس معرفی می شوند باید لیافت چنین مسئولیتی را داشته باشند. در دوره های اخیر شاهد بودیم که نمایندگان به فکر منافع فردی خود بودند اما در دوره های اول مجلس این گونه نبود و همگی در اندیشه منافع ملی بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، ضیافت ، افطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار