تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شانس بالای عارف برای سرلیستی اصلاح‌طلبان/ اصراری نداریم به صورت 100 درصدی لیستی داشته باشیم

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه فداکاری عارف در اذهان مردم و اصلاح‌طلبان ماندگار است و همین باعث می‌شود که شانس وی برای سرلیستی بالا برود، گفت: اصراری نداریم که به صورت 100 درصدی لیستی ارائه شود و پیش بینی می‌کنیم لیستی بالای 90 درصد تشکیل شود.

شانس بالای عارف برای سرلیستی اصلاح‌طلبان/محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سرلیستی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: ما اصراری برای رسیدن به لیست واحد نداریم، زیرا تعدد سلایق موجب انتخاب فردی شایسته می‌شود که ممکن است به نظر حزب دیگر فرد دیگری شایستگی سرلیستی را داشته باشد.

وی با اشاره به این که شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و شورای مشورتی سعی بر این دارند که تفاهمی برقرار شود، افزود: اصراری نداریم که به صورت 100 درصدی لیستی ارائه شود و پیش بینی می‌کنیم لیستی بالای 90 درصد تشکیل شود.

تابش با بیان این که هنوز بحث سرلیستی به میان نیامده، البته محمدرضا عارف این مقبولیت را دارد، گفت: عارف با اقدام فداکارانه‌ای که از نظر ما اصلاح‌طلبان انجام داد و منجر به این شد که کشور به یک سامان مدیریتی خوبی برسد.

این فعال اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: فداکاری عارف در اذهان مردم و اصلاح‌طلبان ماندگار است و همین باعث می‌شود که شانس وی برای سرلیستی بالا برود، اما هنوز صحبت این که چه کسی سرلیست است، در میان نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار