رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اسامی اعضای کاروان قاریان اعزامی به حج 94 اعلام شد

میرزاجانی گفت: پس از برگزاری آزمون انتخاب قاریان جهت اعزام به حج از میان 120 شرکت کننده، اعضای کاروان اعزامی به حج 94 انتخاب شدند.

محمد تقی میرزاجانی، مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در گفتگو با حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از برگزاری آزمون انتخاب قاریان جهت اعزام به حج در تاریخ 19 تا 22 خرداد 94 و داوری 120 شرکت کننده، اعضای این کاروان انتخاب شدند. 

وی افزود: این کاروان همانند سال گذشته از بیست نفر شامل قاریان بین المللی، قاریان جوان، یک حافظ بین المللی و یک گروه تواشیح تشکیل می شود که هفت نفر از قاریان از طریق آزمون انتخاب شده‌اند. 

مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم گفت: پنج نفر از این کاروان شامل حجت‌الاسلام محمد‌مهدی رجبی و محسن حاجی‌حسنی کارگر، محمد‌جواد کاشفی، حمید شاکر‌نژاد و مختار دهقان از استان خراسان رضوی برای اعزام انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: مسعود سیاح‌گرجی، مرتضی یادگاری، هادی ایزد‌پناهی و حسین رستمی هم چهار نفری هستند که از استان تهران در کاروان قاریان اعزامی حج 94 حضور دارند.

میرزاجانی در خصوص افراد اعضامی از سایر استان‌ها گفت: ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان، حسن دانش از یزد، محمد‌رضا تقانی از البرز، مهدی علی‌بابایی از اصفهان و مجید نوری از زنجان سایر اعضا کاروان قاریان اعزامی حج 94 هستند.

وی با بیان اینکه « سرپرست کاروان اعزامی به عهده صالح اطهری‌فرد از استان  البرز است» افزود: چهار نفر هم از استان خوزستان در غالب گروه تواشیح باقر‌العلوم(ع) این کاروان را همراهی می کنند.
  
مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در پایان خاطر نشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان یک دوره توجیهی دو روزه برای این کاروان برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/

برچسب ها: قاریان ، آزمون ، حج ، تواشیح ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.