با سریال «نفس گرم» ذهنیت مردم را از دیدن من، تنها در مجموعه‌های طنز تغییر می‌دهم.

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کار جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد‌مهدی عسگر‌پور، برای شبکه یک سیما هستم.

وی افزود: از حدود چهار‌ماه کاری که برای ضبط این سریال لازم است، حدود دو ماه آن سپری شده و امیدواریم این سریال برای اواخر تابستان آماده شود.

گلچین در خصوص نقش خود و موضوع سریال تصریح کرد: در حقیقت این اثر یک ملو‌درام اجتماعی برای محرم است که موضوع و محوریت آن حول شخصیتی به نام «ملیحه» که من نقش وی را بازی می‌کنم، می‌گردد.

وی ادامه داد: «ملیحه» دارای اعتقادات خاص مذهبی است که در طی داستان یکسری اتفاقات و رخداد‌هایی است که او را درگیر می‌کند.

این بازیگر با اشاره به علت بازگشت خود به کارهای جدی خاطرنشان کرد: من از اول جدی کار بودم ولی در این چند سال اخیر بیشتر طنز کار کرده‌ام؛ و این سریال در واقع برای من رجعتی به دهه‌ی 60 کاریم محسوب می‌شود، تا بتوانم ذهنیت مردم را از دیدن من، تنها در آثار طنز، برگردانم و تغییر دهم و امیدوارم اینکار مورد پسند و استقبال آنها قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار