تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان کشور سومین اردوی آمادگی خود را برای رسیدن به آمادگی کامل در ورزشگاه تختی اردبیل آغاز کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل: رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان کشور اظهار داشت: تیم ملی دو ومیدانی ناشنوایان در دو بخش آقایان و بانوان در اردبیل اردو می‌زند و این اردو با حضور 10 ورزشکار مرد و چهار ورزشکار زن تا 31 تیرماه در اردبیل ادامه خواهد داشت.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه تیم ملی دو ومیدانی ناشنوایان خود را برای بازی‌های آسیایی چین تایپه آماده می‌کند، گفت: بازی‌های آسیایی دو و میدانی ناشنوایان چین تایپه با حضور تیم‌های قدرتمند آسیایی برگزار می‌شود و تیم ملی دو ومیدانی ناشنوایان از آمادگی کاملی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها برخوردار است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب اردبیل و ورزشگاه استاندارد تختی اردبیل تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان، اردبیل را برای اردوی خود انتخاب کرد و در مدت اردو در اردبیل بازیکنان علاوه بر برنامه‌های بدنسازی زیر نظر کادر فنی به تمرینات سبک و سنگین می‌پردازند تا به آمادگی کامل برسند.

رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان کشور در ادامه اظهار کرد: تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف دارد و این تیم با بازیکنان و کادر فنی که دارد یکی از تیم‌های قدر آسیا محسوب شده و تیم‌های آسیایی روی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ است.



انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.