فرماندار بابلسر گفت: در حد فاصل بین میدان معلم تا دریاکنار به جای گاردریل از بلوار و فضای سبز مناسب استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اسد درجلسه شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه ترافیک در یک از شهر نباید متمرکز شود گفت:با انتقال و یا افزایش بعضی از مراکز خدماتی در خیابانهای مختلف شهر موجب کم شدن حجم ترافیک در مرکز شهر می شود.

وی افزود:با تقویت و تشویق افراد می توان مراکزی را که مورد نیاز مردم هست را در نقاط مختلف شهر ساماندهی کرد تا هم ترافیک کم شود و هم مردم دسترسی آسانتری برای تامین مایحتاج خود شوند.

اسد با اشاره به ایجاد گاردریل در جاده های مواصلاتی در شهرستان گفت:ایجاد گاردریل در جاده ها برای شهرهایی که فاصله زیاد از هم دارند مناسب است اما برای شهرهای مازندران که فاصله ی کمی نسبت به یکدیگر دارند مناسب نیست و زیبایی بصری خوبی ایجاد نمی کند.

وی عنوان کرد : در آینده ی نزدیک جاده مواصلاتی میدان معلم تا دریاکنار به جای گاردریل از مبلمان مناسب و بلوار و ایجاد فضای سبز استفاده می شود .

وی افزود: تعداد دو دور برگردان با اعتباری بالغ بر 800میلون تومان برای این منطقه در نظر گرفته شده که بزودی عملیات آن آغاز می شود.

فرماندار بابلسر در ادامه به تعطیلات عید فطر و افزایش حضور مسافر به شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:باید برنامه ویژه ترافیکی طراحی شود.

وی با اشاره به زیباسازی و جمع آوری زباله سامان بخشی و ایمنی نقاط پرخطر شستشوی علایم و ...تاکید کرد و افزود:در جاده مواصلاتی بابلسر به فریدونکنار تابلوهای توقف ممنوع نصب شود و تعدادی یدک کش برای آن منطقه در نظر گرفته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با بیان اینکه خدمات و زحمات پلیس با مادیات قابل جبران نیست گفت:در نحوه برخورد ها باید شئونات اخلاقی رعایت شود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: ایجاد ، بلوار ، گاردریل ، بابلسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.