امام جمعه شهرستان پردیس گفت: پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی از جمله رسالت های مهم این نهاد نظارتی و اجرایی در سطح کلان مدیریت کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: این شورا نیز همانند سایر نهاد های ارزشی که در بستر نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، ازنهادهای مهم در بدنه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: شورای نگهبان دوازده عضو دارد که بخشی از ساختار آن را فقها تشکیل داده اند، دانشمندان و عالمانی که با سیمای روحانیت بر صندلی شورای نگهبان تکیه زده اند از یاران امام راحل در دوران مبارزه با استکبار جهانی و طاغوت بودند .

حجت الاسلام توسلی در تشریح وظایف شورای نگهبان، اضافه کرد: پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی از جمله رسالت های مهم این نهاد نظارتی و اجرایی در سطح کلان مدیریت کشور است .

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از ستون های استواری برخوردار می باشد و قوانین اجرایی در انقلاب اسلامی منطبق بر قوانین و احکام و دستورات اسلام ناب محمدی (ص) است.


هنوز آمریکایی ها دست از امنیت اسرائیل برنداشته اند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: هنوز آمریکایی ها دست از امنیت اسرائیل برنداشته اند و زیر توافقنامه هسته ای را با این تفکر امضاء کردند .

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد توافقنامه وین گفت: بالاخره بعد از درگیری های دیپلماسی فراوان قدرت های جهان زیر برخورداری ایران از فناوری هسته ای را امضاء کردند ، هرچند در این راستا بازهم زیادی خواهی خود را تحمیل نمودند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: لغو تحریم های مالی و بانکی از جمله بخش هایی از این توافقنامه مذاکرات 1+5 بود که بی شک اجرایی شدن آن روح تازه ای به اقتصاد ایران اسلامی خواهد دمید .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه هنوز آمریکایی ها دست از امنیت اسرائیل برنداشته اند و زیر توافقنامه هسته ای را با این تفکر امضاء کردند، اضافه کرد: آمریکایی ها ایران اسلامی را برای اسرائیل یک خطری بزرگ می دانند .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: ایران اسلامی در نهایت برنده مذاکرات 1+5 بود و قدرت های جهان بخش های مهمی از مطالبات ایران اسلامی را پذیرفتند و باردیگر استکبار دنیا در برابر قدرت ایران تاب مقاومت نداشت .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.