ورودی خوزستان از سمت استان های فارس، كهگيلويه و بوشهر بهسازی و ایمن سازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: عملیات بهسازی و آسفالت و نیز عملیات چهار خطه کردن در 17.5 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان شروع شده است.

مراد مهری افزود: این محورها شامل لیکک - تشان بهبهان و سه راهی لیکک و محور رامهرمز - بهبهان است که عملیات اجرایی آسفالت 1.5 کیلومتر از مسیر لیکک به تشان بهبهان به سمت لیکک و سه راهی لیکک – تشان هر دو به عرض 7.30متر به ترتیب به طول های 1.5 و شش کیلومتر شروع شده است.

وی تصریح کرد: برای این دو پروژه 17میلیارد ریال هزینه می گردد که این میزان اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته و قرار است این طرح ها تا پایان امسال بهره برداری خواهد شوند.

معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت:  عملیات چهار خطه کردن اجرایی آسفالت محور رامهرمز - بهبهان از تقاطع 'آب امیری' تا تقاطع 'امیر حاضر' به طول پنج کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد ریال تکمیل شده و این طرح نیز تا 10روز آینده به پایان می رسد.

مهری به هزینه 48 میلیاردی طرح در عین حال از انجام عملیات چهار خطه کردن این محور در محدوده روستای رستم آباد و روستای امام جعفر صادق(ع) به طول پنج کیلومتر خبر داد و افزود: در محور مواصلاتی روستای شهرویه به سمت بهبهان دوربگردان احداث خواهد شد که با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و کارخانه سیمان بهبهان مسیر هشت کیلومتری کارخانه تا بهبهان نیز آسفالت، تعریض، بهسازی و ایمن سازی شود.

گفتنی است، استان‏هاى فارس، كهگيلويه و بوشهر از اين مسير و از محور بهبهان به رامهرمز به مركز خوزستان متصل می ‏شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.