در این دوره از مسابقات ۳۰۰ دانش آموز قرآنی از استانهای خراسان شمالی، تهران، مازندران، گلستان، تهران و سمنان در رشته های قرائت، حفظ، حفظ ویژه و مفاهیم قرآن کریم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان از حضور ۳۰۰ نخبه قرآنی مراکز استعدادهای درخشان، بیست و سومین کنگره ملی قرآنی سمپاد از ششم مرداد ماه در این شهرستان خبر داد. 

حجت الله یحیائی ضمن بیان اینکه سمنان، میزبان بیست و سومین کنگره ملی قرآن سمپاد کشور می شود، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۳۰۰ دانش آموز قرآنی از استانهای خراسان شمالی، تهران، مازندران، گلستان، شهرستانهای تهران و سمنان در رشته‌های قرائت، حفظ، حفظ ویژه و مفاهیم قرآن کریم طی روزهای هفتم و هشتم مرداد ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: این دوره از مسابقات بنا بر پیشنهاد آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با عنوان بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی(ره) مرجع عالیقدر جهان تشیع برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با تاکید بر اینکه سعی خواهد شد تا دانش آموزان با این مرجع عالیقدر بیش از پیش آشنا شوند، عنوان کرد: برگزاری محفل شبی با قرآن، تور سمنان گردی، رصد ستارگان و جُنگ قرآنی همراه با برنامه‌های مختلف سرگرم کننده و ورزشی از جمله اقدامات فوق برنامه ی این مسابقات خواهد بود که با کمک دستگاه‌های مختلف به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ز 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.