معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری کلاس های آمادگی یک ماهه تابستانی، ویژه دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی مناطق دو زبانه در سطح استان خبر داد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان صدیقه عبدالهی گفت: از طریق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی مناسب و هدفمند، همه کودکان لازم التعلیم با گذر از این دوره، آمادگی لازم برای ورود به دبستان را به دست می آورند.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس ها توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: آماده سازی نوآموزان بدو ورود به دبستان جهت حضور در مدرسه، کاهش آسیب های آموزشی و جلوگیری از افت تحصیلی در پایه اول دبستان، ایجاد فرصت عادلانه آموزشی برای کودکان دارای گویش های غیر فارسی به ویژه در مناطق روستایی و محروم و دو زبانه از دیگر اهداف این طرح است.

عبداللهی با اشاره به مدت و زمان برگزاری این کلاس ها افزود: این کلاس ها به مدت یک ماه از تاریخ 15 مرداد تا 15 شهریور سال 94 در سطح شهرستان ها و مناطق برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان درپایان گفت: پیش بینی می شود در تابستان جاری بیش از 270 کلاس آمادگی در سطح استان تشکیل شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.