تعداد اصلاحات اولیه وارد شده به فیلم خارج از انتظارات ما بود و در شان تهیه‌کننده، کارگردان و محتوای فیلم نبود.

سمیرا برادری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ‌آخرین وضعیت فیلم «احتمال باران اسیدی» برای اکران گفت: طی صحبت‌های مطرح شده بین روح‌الله برادری و حبیب ایل‌بیگی فقط چند مورد اصلاحیه کوچک دیگری برای فیلم «احتمال باران اسیدی» باقی‌مانده که از نظر ایل‌بیگی با رفع آنها امکان اکران وجود دارد. البته نظرات و تایید یکی دو نفر از دیگر اعضای شورا باقی‌مانده که پس از تایید مشکل فیلم به طور کامل رفع خواهد شد و برای اکران آماده می‌شود.

وی افزود: تعداد اصلاحات اولیه وارد شده به فیلم خارج از انتظارات ما بود و در شان تهیه‌کننده، کارگردان و محتوای فیلم نبود. البته اقبال و نگاه خوبی که فیلم بعد از مشاهده سینماگران و مخاطبان طبقه‌های مختلف به دست آورد بسیار زیاد برای ما حائز اهمیت است و ما از این جهت خشنودیم.

برادری ادامه داد: البته از طرفی باید توجه کنیم که حواشی‌ نباید جدی و ادامه‌دار باشد چون به فیلم لطمه خواهد زد پس با صبر و منطق و تعامل سعی می‌کنیم فیلم را به اکران برسانیم.

این تهیه‌کننده در خصوص زمان اکران «احتمال باران اسیدی» بیان کرد: با توجه به رویکرد هنر و تجربه و علاقه ما به این بخش سعی ما بر این است که به سمت اکران فیلم در این بخش برویم و احتمالا تا اوایل پاییز فیلم را در بخش هنر و تجربه نمایش خواهیم داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار