مهمترین دلیل من در انتخاب آثار برای همکاری متن فیلمنامه، نمایشنامه و حضور بازیگران بود.

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علل همکاری در پروژه سینمایی «23 روز» و تئاتر «پپرونی برای دیکتاتور» گفت: مهمترین دلیل من در انتخاب این آثار برای همکاری فیلمنامه و نمایشنامه و حضور بازیگران بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص متن این آثار گفت: روان‌بودن متن و نگارش آن در کنار جذاب‌بودن شخصیت‌ها به‌ویژه نقش خودم در کنار فضا و اتفاقات خوبی که در متن این آثار وجود دارد از عواملی بود که مرا به انتخاب این دو اثر برای همکاری مشتاق کرد.

کیایی در خصوص فضای کار در تئاتر «پپرونی برای دیکتاتور» اظهار داشت: کار در کنار ژاله صامتی و حضور بازیگرانی چون خسرو احمدی، مینا رازانی، پژمان جمشیدی، شیوا ابراهیمی و سینا کرمی تجربه خوبی است که امیدوارم بعد از مرحله تمرین که در حال حاضر در آن قرار داریم، از 13 مرداد اجرای آن با موفقیت و سربلندی در جذب مخاطب همراه باشد.

وی در خصوص فضای کاری فیلم سینمایی «23 روز» گفت: حضور بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، خاطره اسدی و مریم بوبانی علاوه بر حساسیت همیشگی‌ام بر انتخاب و ایفای نقش در هر اثری مسئولیتی بر دوش من قرار می‌دهد که در کنار این بازیگران تمام تلاش و مسئولیت خود را برای موفق‌شدن یک اثر انجام دهم تا در نتیجه همه اتفاقات خوب کنار هم قرار گیرد تا جذب مخاطب را به همراه داشته باشد. 

این بازیگر سینما همچنین عنوان کرد: قرار است به بازیگران «23 روز» یک بازیگر دیگر نیز اضافه شود که هنوز مشخص نشده است. 

کیایی با اشاره به موضوعات مشابه در این دو اثر بیان کرد: موضوع هر دو اثر خانواده و مهمانی است با این تفاوت که در «23 روز» مسئولیت مهمانی با محمدرضا فروتن و هانیه توسلی است و اتفاقات خاصی در آن رخ می‌دهد.

وی افزود: در تئاتر «پپرونی برای دیکتاتور» موضوع سه خانواده در یک مهمانی است که موضوعاتی در گذشته برای آن‌ها پوشیده مانده و حالا برای این خانواده‌ها آشکار می‌شود.

کیایی در خصوص محتوای این دو اثر اظهار داشت: فضای کار «23 روز» اجتماعی و جدی است و «پپرونی برای دیکتاتور» کمدی است و 13 مرداد در سالن ناظرزاده کرمانی خانه هنرمندان اجرای آن آغاز شد.

گفتنی است؛ عوامل «23 روز» عبارتند از: مهدی گلستانه تهیه‌کننده و کارگردان، علی افشین دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، وحید مشاری مدیر تولید، پیمان جعفری مجری طرح، مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری، بهروز معاونیان صدابردار، مهرداد میرکیانی طراح گریم و آنیتا جواهرچی طراح صحنه و لباس.

همچنین در «پپرونی برای دیکتاتور» علی احمدی کارگردانی، طراحی و بازنویسی نمایشنامه و خسرو احمدی تهیه‌کنندگی کار رابر عهده دارند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار