مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی 5 ماه نخست امسال حکم ضبط 391 محموله قاچاق در استان زنجان صادر گردید

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان این مطلب گفت:در سال 94 تعداد 393 پرونده قاچاق در شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل گردیده است.

ممیزی افزود: محموله های کشف شده بیشتر در زمینه قاچاق پوشاک،مواد غذایی،لوازم الکترونیکی،سیگار بوده و عوامل قاچاق جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردیدند.

وی ادامه داد: شعب مربوطه پس از بررسی پرونده های وارده و سیر مراحل قانونی با احراز قاچاق بودن محموله های مکشوفه اقدام به صدور رأی نمودند.

ممیزی افزود: مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد:بر اساس آراء صادره تعداد 391 محموله کشف شده به نفع دولت ضبط گردیده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: همچنین قاچاقچیان جمعا به پرداخت جریمه نقدی 42 میلیاردو چهارصد میلیون ریال محکوم و میزان جریمه وصولی نیز بیش از 15 میلیاردو سیصد میلیون ریال می باشد.

این میزان جریمه نقدی بیش از 82 درصد کل جرائم نقدی متخلفان در سال 94 را شامل می گردد.

ممیزی ادامه داد: تعزیرات حکومتی استان زنجان با متخلفان بخصوص قاچاقچیان که اقدام به ورود کالا به استان نمایند با قاطعیت برخورد می نماید چرا که این اقلام با ورود به بازار بر اقتصاد استان تأثیر منفی گذاشته و محموله های مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بدلیل دارا نبودن استانداردهای لازم سلامت مصرف کنندگان را با خطر مواجه می کند.

وی خاطر نشان کرد:در این راستا در سال 94 حکم معدوم نمودن تعداد 73 محموله قاچاقلوازم آرایشی و بهداشتی بدلیل استعلام از دانشگاه علوم پزشکی استان و احراز غیرقابل مصرف انسانی بودن،صادر گردید.


انتهای پیام/گ



برچسب ها: حکم ، محموله ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.