نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با عزت از تحریم‌ها عبور کرد، همچون آزادگان که با عزت از دوران سخت اسارت عبور کردند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان در نیشابور افزود: کسانی که در عرصه اسارت حضور پیدا کردند جوانانی پرشور و احساس و علمایی آراسته به علم و عمل چون مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی بودند که در اوج ایمان و عزت دوران اسارت را طی کردند.

وی با بیان اینکه که تاریخ اسارت یکی از برگ‌های زرین دفاع مقدس است، گفت: با وجود اینکه آسایشگاه‌های پرشکنجه و پردرد و بدون امکانات رفاهی محبت و صمیمیت بین اسرا وجود داشت و ایمان، اخلاق و آرمان‌های انقلاب اسلامی در آن موج می‌زد

معاون استاندار و فرماندار نیشابور هم دراین مراسم گفت: هر چه عزت داریم به برکت زحمات جمیع ایثارگران و خانواده‌های ایشان و آزادگان است.

غلام‌حسین مظفری افزود:ساخت مجموعه فرهنگی موزه آثار آزادگان و یادمان مرحوم حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی نماینده فقید ولی‌فقیه در امور آزادگان در میانه راه نیشابور سبزوار محل وقوع سانحه تصادف که منجر به فوت این قهرمان ملی و پدر مجتهدش شد از سرگرفته شود تا پیام نسل‌های امروز به آیندگان منتقل شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.