بیست‌‌ویکمین نشست دوشنبه‌‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران دوشنبه 26 مرداد به نقد و بررسی نمایش «بحث داغ فرهنگی» به نویسندگی و کارگردانی «امیر لشگری» خواهد پرداخت.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عرفان پهلوانی، مدیر نشست‌‌های دوشنبه‌‌های نقد تئاتر با اعلام این خبر گفت: بیست‌‌ویکمین نشست از فصل نوین برنامه‌‌های دوشنبه‌‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر 1393 آغاز شده است و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی برگزار می‌‌شود، به امید خدا دوشنبه 26 مرداد 1394 با حضور «مصطفی محمودی» و «عرفان پهلوانی» به نقد و بررسی نمایش «بحث داغ فرهنگی» به نویسندگی و کارگردانی «امیر لشگری» خواهد پرداخت. این نمایش ساعت 19:15 و در سالن استاد مشایخی تماشاخانه‌‌ی مان به صحنه می‌‌رود.  

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در نظر دارد تا با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با یک برنامه‌‌ریزی منظم و دقیق، در قالب برنامه‌‌ی «دوشنبه‌‌های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌‌های روی صحنه بپردازد. 

نشست نقد و بررسی نمایش «بحث داغ فرهنگی» پس از اجرای این نمایش و با حضور «مصطفی محمودی» و «عرفان پهلوانی» انجام خواهد شد. 

ورود به این نشست‌‌ها برای تمامی علاقه‌‌مندان به فرهنگ و هنر آزاد است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار