مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستی و گردشگری استان گفت: امسال كميته‌ای تحت عنوان جذب گردشگر در حال برنامه ريزی برای ورود گردشگران به این جشنواره است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ یحیی رحمتی با بیان اینكه در جشنواره امسال بیش از 100 غرفه خدمات متنوعی به گردشگران ارائه خواهند داد، درخصوص برنامه‌های جنبی دهمین جشنواره آش ایرانی گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در 62 غرفه و با حضور 31 استان زمینه مناسبی برای ارائه صنایع دستی و آشنایی مردم با دستاوردهای آیینی و بومی مردم دیگر نقاط كشور خواهد بود.

مدیركل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینكه به دنبال تنوع بخشی و توزیع مكانی جشنواره در سراسر شهر هستیم افزود: در بخش داخلی جشنواره پنج هزار متر مربع فضا ویژه شركت كنندگان برای پخت آش ایرانی در دست آماده سازی است كه این جدای از آلاچیق‌ها مجموعه فرهنگی و تفریحی ائل داغی خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در جشنواره امسال گفت: كارخانه كبریت میزبان برنامه شبهای فرهنگی خواهد بود.

رحمتی افزود: برگزاری مسابقه عكاسی در 3 رشته حرفه‌ای، آماتور و غایب و حضور سیاه چادرهای عشایر، تجلیل از برندگان دوره‌های قبلی از دیگر برنامه های جنبی این رخداد مهم ملی و استانی خواهد بود.

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینكه در جشنواره امسال كمیته‌ای تحت عنوان جذب گردشگر در حال برنامه ریزی برای ورود گردشگران است، گفت: تاكنون حضور چهار هزار نفر از كاركنان شهرداری تهران در این جشنواره قطعی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری جشنواره ساعت فعالیت موزه‌ها تا ساعت 21 ادامه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: گردشگران ، جشنواره ، آش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.