از برگزاری کارگاه ماهانه تفسیر قرآن کریم در منطقه 6 تا اجرای طرح آمادگی در پارک ویژه بوستان‌های شرق تهران را در این گزارش بخوانید.

*برگزاری کارگاه ماهانه تفسیر قرآن کریم در منطقه 6

رئیس اداره فرهنگی منطقه 6 از برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر و تجوید قرآن کریم خبر داد.

علی رفیعا رئیس اداره فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور آشنایی شهروندان به ویژه جوانان با آیات و تفاسیر قرآن کریم مجموعه کارگاه‌های آموزشی تفسیر و تجوید قرآن کریم بصورت ماهانه با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو برپا می شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی به هیأت روضة الشهدا واقع در ناحیه دو منطقه مراجعه کنند.

رفیعا ادامه داد: همچنین با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه شش در سرای محله واقع در شهرک والفجر، خیابان نهم هر یکشنبه برنامه اعزام به سینما انجام می‌شود.

*اجرای طرح آمادگی در پارک ویژه بوستان‌های شرق تهران

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 8 از اجرای طرح آمادگی در مقابله با بلایای طبیعی در بوستان‌های شرق تهران خبر داد.


اکبر صادق بیگی رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 8 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طرح آمادگی مقابله با بلایای طبیعی تحت عنوان (آمادگی در پارک) با همکاری سازمان‌های امداد رسان از جمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، بازیافت، نیروی انتظامی و سازمان آب در پنج بوستان پر تردد و منتخب این منطقه برپا می‌شود.

وی افزود: هم زمان با اجرای این طرح، هر یک از سازمان‌های مذکور با برپایی چادرهای اطلاع رسانی، آموزش‌های لازم را در رابطه با تخصص خود به شهروندان ارائه می‌دهند.

صادق بیگی گفت: در این چادر‌های اطلاع رسانی مواردی از جمله اطفای حریق، مصرف بهینه آب، تخلیه امن، احیای قلبی، تنفسی، پناه گیری به علاقه مندان آموزش داده می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 8 تاکید کرد: این طرح روزهای شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 21 در بوستان‌های منتخب منطقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار