همزمان با هفته دولت، با گازرسانی به 15 شهر و 1141 روستای کشور 153 هزار و 958 خانوار زیرپوشش گازطبیعی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با هفته دولت، 15 شهر و 1141 روستای کشور با صرف هزینه 608 میلیارد تومان به شبکه سراسری گاز متصل می شوند. از این مبلغ، 65 میلیارد تومان در بخش گازرسانی شهری و 543 میلیارد تومان نیز در بخش گازرسانی روستایی هزینه شده است.
 
در هفته دولت امسال، با گازرسانی به 15 شهر و 1141 روستای کشور 153 هزار و 958 خانوار زیرپوشش گازطبیعی قرار می گیرند.
 
همچنین با شروع پنجاه و یکمین سال فعالیت شرکت ملی گاز ایران، عملیات گازرسانی به ١٨ شهر و ١٨٥٤ روستای جدید آغاز می شود.
 
با گازرسانی به این تعداد شهر و روستا که با اعتبار ٨٠٠ میلیارد تومانی انجام خواهد شد ٢١٥ هزار و ٢٥٥ خانوار جدید زیرپوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.
 
همچنین از بهره برداری از هشت جایگاه سی ان جی با صرف هزینه ٩ میلیارد تومان و شروع عملیات اجرایی احداث
 
هشت جایگاه جدید سی ان جی با اعتبار ٨٩٠ میلیون تومان در هفته دولت خبر داده است.
 
همرمان با پنجاهمین سالگرد فعالیت شرکت ملی گاز ایران،بهره برداری از ٦ خط انتقال جدید گاز با هزینه ای معادل ٣٩ میلیارد تومان آغاز می شود.
 
شروع عملیات اجرایی ١٢ خط انتقال با ١٦٢ میلیارد تومان اعتبار نیز از دیگر مواردی است که در هفته دولت امسال، کلید می خورد.
 
بنابر اعلام روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ٣٠٧ واحد صنعتی نیز با ٧٩ میلیارد تومان هزینه در گرامیداشت هفته دولت به مصرف کنندگان شبکه گاز کشور می پیوندند.
 
در این بازه زمانی(هفته دولت)که همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز ایران نیز هست، ٢٤ هزار و ٨٤٢ واحد مسکن مهر با صرف ٤٨ میلیارد تومان اعتبار، زیرپوشش گازطبیعی قرار می گیرند و عملیات اجرایی گازرسانی به ١٢٩٩ واحد جدید مسکن مهر نیز با اعتبار ٢٣٩ میلیارد تومان آغاز می شود.
 
برپایه این گزارش، مجموع طرحهایی که شرکت ملی گاز ایران در گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از آنها را آغاز می کند ١٥١٥ مورد و شمار طرحهایی که عملیات اجرایی آنها نیز در این بازه زمانی آغاز می شود، ١٩٠٠ مورد اعلام شده است.
 
مجموعه این طرحها (بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی) ٣٥٠٠ مورد و هزینه و اعتبار آنها نیز بیش از دو هزار میلیارد تومان عنوان شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گازرسانی ، تولید ، روستا ، شهر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار