رییس اتاق اصفهان گفت: مشکلات معدن کاران اصفهان در اتاق به صورت ویژه پیگیری می شود .

مشکلات معدن کاران اصفهان به صورت ویژه پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی »در نخستین جلسه کمیسیون معادن اتاق اصفهان تصریح کرد:استان اصفهان استانی معدنی است ونیاز دارد مسایل و مشکلات این بخش به صورت تخصصی پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه چند تشکل معدنی فعال در استان مشغول فعالیت است،افزود:تشکلهای معدنی می توانند در کمیسیون معادن اتاق حضور فعال و اثرگذار داشته باشند .وی خاطر نشان کرد:کمیسون معادن در دوره گذشته در قالب یک کمیسیون صنعت و معدن فعالیت می کرد و در دوره جدید به صورت یک کمیسیون مستقل فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه به نیازهای بخش معدن از سوی دولت شد و گفت:بسیاری از معادن با چالش هایی از قبیل نبود جاده های مناسب و انرژی های مورد نیاز از جمله آب و برق روبرویند.

سهل آبادی اظهار داشت:بیش از 70 درصد ماشین آلات معادن فرسوده و هزینه بر است و لازم است در این زمینه تسهیلات ویژه برای به روز شدن ماشین آلات در اختیار معدن کاران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده توسط معدن کاران به دلیل فروش های نسیه ای بسیار دشوار است .

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود کمیسیون ها را اتاق فکر اتاق بازرگانی برشمرد و گفت:اتاق اصفهان در دوره جدید تلاش می کند از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استفاده کند.  



انتهای پیام/گ

برچسب ها: جلسه ، کمیسیون ، معادن ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.