رئیس فدراسیون کاراته گفت: با روحیه ی بالایی که در ملی پوشانمان هم در بانوان و نیز مردان می بینم قول کسب حداقل 4 مدال طلا را می دهم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم های ملی کاراته کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی کاراته آسیا  ، بامداد امروز راهی یوکوهامای ژاپن شد.

 در همین رابطه علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : روحیه ملی پوشانمان بسیار عالی است و همگی رو فرم هستند و دوستی و صمیمیت بینشان موج می زند و همه با انرژی و مصمم اند که بهترین نتیجه را کسب کنند. با این روحیه خوبی که از بچه ها می بینم قول کسب حداقل 4 مدال طلا را از این رقابت ها می دهم.
 
سمندر در خصوص رقبای اصلی ایران در این رقابت ها گفت : رقیب اصلی ما فقط ژاپن نیست و کشور های قزاقستان مالزی و کویت هر کدام صاحب ستار ه اند ولی ما هم ستا ره های خودمان را داریم و  قهرمانی جهان را  یدک می کشیم و هیچ یک از حریفان را دست کم نمی گیریم ،  بنابراین تلاشمان را به بهترین نحو انجام می دهیم.
 
وی در پایان از مردم خواست که برای .موفقیت تیم های ملی کاراته دعا کنند و عنوان کرد : امیدوارم ملی پوشان نتیجه ای که لیاقتش را دارند کسب کنند و باعث شادی دل هموطنانمان شوند و سربلند به کشور بازگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار