برنامه سینما معیار به موضوعات اساسی و مهم فضای سینما می‌پردازد و نقد و بررسی فیلم‌های در حال اکران را مورد توجه قرار می‌دهد.

جواد طالبی تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه رادیویی «سینما معیار» گفت: برنامه «سینما معیار» به موضوعات اساسی و مهم فضای سینما می‌پردازد. با این تفاوت که از گیشه و اکران دور نمی‌ماند و در کنار موضوعات اساسی نقد و بررسی فیلم‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد.

همچنین تمام عوامل سینما معیار در حوزه فضای سینما فعالیت می‌کنند و به صورت حرفه‌ای سینما را دنبال می‌کنند. به خاطر همین نکته‌هایی که قرار است در برنامه به آن‌ها بپردازیم را کامل می شناسیم و به آن‌ها توجه داریم.

وی در خصوص جزئیات برنامه فردا گفت: موضوع گفتگو برنامه «سینما معیار» پیرامون فیلم «محمد رسول‌الله» است که با حضور مهدی انصاری (منتقد)، سجاد اسلامیان کارشناس سینمای عرب، امیر عباس صباغ و علی‌رضا رضاداد به روی آنتن می‌رود.

طالبی ادامه داد: ارتباط خوبی که سینما معیار با فضاهای رسانه‌ای دارد، باعث شده کسانی که برنامه را گوش نمی‌کنند، بتوانند متن کامل برنامه را در خبرگزاری‌های رسمی بخوانند.

همچنین در گروه تلگرامی «سینما معیار» کارشناسان سینمایی بحث و گفتگو می‌کنند و ایده‌های خوبی را ما از مخاطبین می‌گیریم.

برنامه «سینما معیار» ساعت 14:30 با اجرای سید امیر جاوید به صورت زنده از رادیو گفتگو پخش می‌شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار