امام جمعه موقت رشت گفت:آمریکا با تغییر افکار عمومی دنیا در مذاکرات می‌خواهد رژیم جعلی صهیونیستی را قانع نگه‌دارد اما مسئولان باید مانند همیشه در برابر این مسائل هوشیار باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: این سخنان خدا، باید در ذهن و قلب ما جا داشته باشد که تقوا علاوه بر پیشرفت مادی، نورانیت در فکر انسان حاصل می‌کند که در مقابل  مشکلات و فتنه‌ها به‌ ویژه فتنه آخرالزمان انسان را تیز بین‌تر کرده و بصیرت عنایت می‌کند.
 
وی گفت: یک رنگ در دنیا وجود دارد و آن رنگ خداست بنابراین باید رنگ و بوی خدایی داشته و اوصاف خدا را در خود نگه‌داریم.
 
خطیب جمعه رشت عدالت، مساوات، احسان و انفاق را از رنگ‌های خدا برشمرد و خاطرنشان کرد: به‌جای اینکه رنگ‌های تفرقه و نژاد پرستی در خود داشته باشیم رنگ "الله" که رنگ تمام خوبی‌هاست را باید در خود تقویت کنیم.
 
حجت الاسلام عبدالله زاده تصریح کرد اگر می‌خواهیم به خدا نزدیک شویم به فکر ملت محروم و مستضعف باشیم و حق آنان را پرداخت کرده و عادل باشیم و در این زمینه را امام را ادامه دهیم.
 
امام جمعه موقت رشت افزود: در برابر ملت دروغین آمریکا می‌ایستیم و توپ و تانک و تهدید آن‌ها هیچ اثری در این مقاومت ما نخواهد گذاشت.
 
حجت الاسلام عبدالله زاده گفت: ملت و حکومتی می‌تواند سرپا و مقاوم بایستد که متکی به مردم باشد حتی اگر ابر قدرت‌های دنیا هم از آن دولت حمایت کنند باز هم آن کشور نمی‌تواند سر پا بایستد.
 
وی بیان کرد: آمریکا با تغییر افکار عمومی دنیا در مذاکرات می‌خواهد رژیم جعلی صهیونیستی را قانع نگه‌دارد اما مسئولان باید مانند همیشه در برابر این مسائل هوشیار بوده و در راستای شعار مرگ بر استکبار دست از تلاش برندارند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.