سنندج؛

دانش آموزان کردستانی ۱۴ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری را کسب کردند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب ۱۴ رتبه اول تا سوم مرحله نهایی مسابقات فرهنگی هنری، توسط دانش آموزان این استان در این دوره از مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت الله نریمانی گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان سراج میرزایی از ناحیه دو سنندج و سجاد مرتضی پور از شهرستان بیجار در نشریه الکترونیکی مقام اول، پیام محمدی از قروه در  هنرهای دستی (مشبک ) رتبه سوم،  محمد مهدی قربانی از قروه در رشته تک نوازی تنبور رتبه دوم و فرحان مدرس گرجی از ناحیه دو سنندج در رشته خوشنویسی (نستعلیق ) رتبه سوم کشوری را کسب کردند.
 
وی افزود: شایان گوهری و بهراد اصغر نژاد هر دو از ناحیه دو سنندج در رشته فیلم کوتاه (پویا ) رتبه سوم،  ظهیر برادران از ناحیه یک سنندج در رشته فیلم کوتاه داستانی رتبه سوم ، هدی رستمیان و پروین مینویی هر دو از شهرستان مریوان در رشته طراحی (آب مرکب ) و نقاشی با گواش  رتبه سوم را از آن خود کردند.
 
نریمانی گفت: لیلا محمدی  از ناحیه یک سنندج در رشته کاریکاتور رتبه سوم، نسترن ملکی از ناحیه یک سنندج در رشته تک نوازی ویلن رتبه اول، اسرا رحیمی از ناحیه دو سنندج در رشته تک نوازی فلوت رتبه دوم و بهاره اردلان از ناحیه دو سنندج در رشته فیلم کوتاه ( پویا ) رتبه سوم کشوری را به دست آورند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.