مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از استقرار قریب به ۲ هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی»از 26 شهریور جاری در استان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، قنبر موسی نژاد گفت: جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس و به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی، در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی از استقرار یک هزار و 857 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در سال جاری در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد پایگاه، یک هزار و 158 پایگاه در مدارس، 91 پایگاه بسیج، 162 پایگاه کمیته امداد، 431 پایگاه در مساجد و 15 پایگاه در مراکز نیکوکاری سطح استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به استقرار 55 پایگاه سیار نیز در سطح استان، بیان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده امیدواریم مردم نوعدوست استان امسال حدود 12 میلیارد ریال هدایایی نقدی و غیرنقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کنند.

وی «مهر در انتظار همدلی» را شعار امسال جشن عاطفه ها اعلام کرد و افزود: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در 26 شهریور جاری در معابر و میادین اصلی شهرهای استان مستقر و همزمان با ۲۷ شهریور نیز در مصلاهای نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند است.

موسی‌نژاد، زنده کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری بین دانش‌آموزان را از جمله اهداف جشن عاطفه‌ها دانست و بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک‌های که در هر مدرسه جمع‌آوری شود در همان مدرسه برای توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند کمک می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.