دبیر نهمین جشنواره انار بادرود گفت: جشنواره نهم انار نادری بادرود 10 لغایت 17 مهرماه با حضور مسوولان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن نوین‌بخت دبیر نهمین جشنواره انار بادرود در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام محرم؛ نهمین جشنواره انار نادری بادرود نسبت به سالهای گذشته که در آبان ماه برگزار می‌شد؛ این بار از تاریخ 10  لغایت 17 مهرماه با حضور مسوولان و مردم برگزار خواهد شد.

وي گفت: شهر بادرود با دارا بودن حدود یک‌میلیون درخت انار یکی از قطب‌های تولید انار در کشور محسوب می‌شود.

نوین بخت افزود: انار نادری بادرود به‌عنوان یکی از پنج برند معروف انار کشور در کنار رقم‌هایی مانند رباب نی‌ریز، شیشه گپ فردوس از ارقام مرغوب انار شناخته‌ شده در سطح کشور است که از ویژگی‌های آن می‌توان به ماندگاری بالای این میوه بهشتی اشاره کرد.

دبیر نهمین جشنواره انار تصریح کرد: همه‌ ساله جشنواره انار بادرود با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهر به مدت یک هفته در سطح شهر بادرود برگزار می‌شود.

 وی افزود: از ابتدای سال 94 دبیرخانه جشنواره با محوریت شورای اسلامی شهر جلسات متعددی  درخصوص نحوه برگزاری و همچنین زمان برگزاری جشنواره تشکیل داده است که تعیین زمان برگزاری جشنواره از دهم لغایت هفدهم مهرماه و به میزبانی شهر بادرود یکی از نتایج آن است.

نوین بخت بیان داشت: برپایی بازارچه محصولات کشاورزی منطقه، اجرای سرود انار و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی کشاورزان و باغداران از جمله دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: جشنواره ، انار ، اصفها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.