مدیر جهاددانشگاهی مرکز بانه ازبرگزاری آموزش یک هزار و 700ساعت کارکنان ضمن خدمت در جهاددانشگاهی مرکز بانه در شش ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ عدنان تورانی گفت: جهاددانشگاهی مرکز بانه از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در دو بخش آموزش و پژوهش فعالیت دارد و در این زمینه خدمات بسیاری را ارائه کرده است.

وی افزود: واحد آموزش جهاددانشگاهی در این شهرستان بسیار فعالانه عمل کرده و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی زیادی را تا کنون در حوزه‌های مختلف برگزار کرده است.

مدیرمرکز جهاددانشگاهی شهرستان بانه بیان کرد: دوره‌های آموزشی عمومی، پزشکی و کارمندان دولت سه بخش مورد هدف آموزش در این شهرستان می باشد

تورانی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری 750 ساعت آموزش کارکنان ضمن خدمت در بانه خبر داد و افزود: دوره‌های مربیگری مراکز پیش دبستانی، فوریت‌های پزشکی، کلاس‌های آموزش زبان خارجه، تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک و همچنین دوره‌های ویژه بازاریابی از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده در این مرکز است.

مدیر مرکز جهاددانشگاهی بانه گفت: درشش ماهه نخست امسال تا کنونیک هزار و 700ساعت آموزش کارکنان ضمن خدمت برگزار و گواهی شرکت در دوره نیز به این افراد اعطا شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.