این مرجع تقلید با بیان این كه رضایت مردم، سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است گفت: از نظر اسلام حقوق کارمندانی كه حق مردم را تضییع كنند، حرام است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله سبحانی، مرجع تقلید در دیدار استاندار قم بر ضرورت انتخاب مدیران بومی تاكید كرد و گفت: زمان زیادی طول می كشد تا افراد غیر بومی مشكلات استان را بشناسند.

ویبا اشاره به برخی كم كاری ها در ادارات استان، متمركز نمودن كارها در مكانی مشخص، در راستای جلوگیری از تردد و اتلاف وقت مردم را مورد تاكید قرار داد و افزود: بایستی سازو كارها و روال های صحیح خدمت به مردم مشخص شود.

وی با بیان اینكه رضایت مردم سرمایه  اصلی نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان كرد: از نظر اسلامی، حقوق دریافتی افرادی كه حق مردم را تضییع می كنند، حرام است.

آیت الله سبحانی مقابله با بدحجابی را از دیگر وظایف مسئولین دانسته و تصریح كرد: معابر و ادارات قم بایستی نمود جایگاه فرهنگی این شهر باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینكه بیمارستان های قم در شان این شهر نیستند، افزود: رئیس جمهور در سفر به قم وعده ساخت بیمارستان 1000 تخت خوابی را دادند كه امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.




منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار