معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر 2 و نیم میلیون متر مربع پروژه نیمه تمام دانشگاهی در کشور وجود دارد که تکمیل این پروژه ها نیازمند 5 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد حسین امید که در نشست با رئسای دانشگاههای استان در دانشگاه محقق اردبیلی سخن می گفت افزود: دولت به تنهایی قادر به اتمام این پروژه های نیمه تمام نیست و باید مشارکت خیرین و مردم را برای اتمام پروژه های نیمه تمام دانشگاهی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه طرح آمایش عالی تا پایان شهریور ماه در کشور نهایی می شود گفت: با اجرای این طرح کیفیت علمی ، پژوهشی دانشگاه به مراتب افزایش خواهد یافت و آزمایشگاهها و مراکز پژوهشی دانشگاهها تجهیز خواهد شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بیان کرد: مسئولان استان اردبی نیز باید حمایت های همه جانبه از دانشگاه های اسنتان داشته یباشند و احتمام ویژه ای برای اتمام پروژه های نیمه تمام دانشگاهی در اردبیل داشته باشند.

امید از اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در دانشگاههای کشور توسط وزارت علوم خبر داد و افزود: در این راستا اعتبارات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است که باید مسئولان دانشگاهها اعتبارات قرآنی و فرهنگی را در بخش های دیگر هزینه نکنند.

در پایان این نشست رئسای دانشگاههای استان اردبیل از عملکرد دانشگاههای خود گزارش دادند و خواستار حمایت همه جانبه وزارت علوم برای توسعه دانشگاهها از نظر کیفی، علمی، پژوهشی و فرهنگی شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.