تحولات مناطق شهرداری تهران را اینجا بخوانید

از لایروبی زیرگذر بزرگراه همت تا حمایت از 250 نفر از بانوان سرپرست خانوار را در این گزارش بخوانید.

*لایروبی مکانیکی زیرگذر بزرگراه همت

رئیس اداره مسیل‌های منطقه3 گفت: کانال زیرگذر بزرگراه همت، تقاطع همت و شریعتی با ادوات سنگین لایروبی می‌شود.

مجید بهرامی رئیس اداره مسیل‌های منطقه3 در گفت و گو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کانال زیر گذر بزرگراه همت 600 متر طول دارد، که سالانه یک بار این کانال لایروبی می‌شود.

وی در ادامه گفت‌: به دلیل اینکه کانال زیرگذر بزرگراه همت رسوب‌گیر است و رسوبات آن از منطقه یک وارد منطقه 3 می‌شود دائماً در حال پاکسازی است.

بهرامی تصریح کرد: لایروبی این کانال شبانه روز انجام می‌شود و پس از خارج کردن رسوبات کانال، این رسوبات به مراکز مجاز تخلیه زباله منتقل می‌شود.

*آغاز فعالیت خانه جهادی منطقه 10 در هفته دفاع مقدس

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از فعالیت خانه‌های جهادی در سرای محلات به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سیدجواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با هدف معرفی دفاع مقدس به عنوان اتحاد، تجلیل از قهرمانان ملی، بازخوانی دفاع مقدس برای انتقال مفاهیم ناب به جوانان و نوجوانان در دو بخش ناحیه محوری و ستادی تدارک دیده شده است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا در مساجد با مشارکت مدیریت محله، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برپایی تورهای گردشگری در طول هفته دفاع مقدس انجام می شود.

حسینی گفت: مراسم غبار روبی و گلباران مزار شهدای گمنام، نمایشگاه عکس "پلاک خاکی"، معرفی و رونمایی کتاب ارزشمند در حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های ستادی مدنظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس است.

*حمایت از 250 نفر از بانوان سرپرست خانوار

رئیس اداره امور بانوان شهرداری منطقه 16 از فعالیت 5 مرکز کوثر در سطح منطقه در راستای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

زینب خزایی رئیس اداره امور بانوان شهرداری منطقه 16 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر 157 نفر از بانوان سرپرست خانوار به صورت دائمی و 93 نفر به صورت موردی از خدمات اداره بانوان بهره‌مند می شوند.

وی ادامه داد: بانوان سرپرست خانوار توسط شورایاران، معتمدان محلی و مساجد شناسایی و به اداره بانوان معرفی می شوند و پس از بررسی شرایط آنان، تحت حمایت قرار می گیرند.

خزایی فعالیت‌های اداره امور بانوان را در قالب سه محور آموزش، اشتغال و خدمات حمایتی اعلام کرد و گفت: مشاوره‌های فردی، اهدای جهزیه و سیسمونی، ارائه بسته‌های حمایتی وبرپایی تورهای گردشگری از دیگر خدماتی است که به بانوان سرپرست خانوار ارائه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار